mandag den 27. marts 2017

Det er snart forår og du kan vinde min nye bog!

Derfor kan du vinde min nyeste YA-roman Standby.

Bogen handler om drengen Niklas, der går i 1.g. Han har sat sit liv, sine venner, festerne og kærligheden på standby. Hans lillebror Storm er multihandicappet og har fået en ny diagnose, der truer med at tage livet af ham. Niklas bor sammen med Storm og deres mor, der har svært ved at magte det hele.

Hverdag er blevet til hver dag med det samme ansvar og den samme mørke, uundgåelige fremtid, der truer forude. Lige indtil den fest, hvor Niklas møder Liva, der både taler lige ud af posen, og som ikke uden videre vil lade Niklas sætte deres spirende følelser for hinanden på Standby.

Standby er min første realistiske ungdomsroman og er udkommet på forlaget Turbine. Den bygger på mine personlige oplevelser i arbejdet med udviklingshæmmede og handicappede, og er en meget personlig bog om ansvar og søskendekærlighed.


Hvordan kan du vinde?

Du skal gå ind på min officielle forfatterside på facebook – HER – og skrive en kommentar til dette opslag, hvor du fortæller hvad du glæder dig allermest til ved foråret. Det kan være alt fra at sidde i parken og læse (Det glæder jeg mig til), eller at Doctor Who snart starter en ny sæson, jeg vil høre det hele.

Konkurrencen kører helt til d. 21. april, men skynd jer at gå ind og skriv en kommentar, og like også gerne siden hvis du ikke allerede har gjort det ;)

Efter d. 31. trækker jeg lod blandt de mange kommentarer, og 3 personer vinder min bog Standby – jer vil jeg kontakte gennem facebooks messenger-system, så husk at tjekke efter anmodninger efter den dato!

Jeg glæder mig til at høre hvad I skal bruge foråret på!


God skrivelyst
Bjarke


Det med småt: Hvis jeg ikke har fået fat i vinderen efter 1 måned, går præmien til en anden. Konkurrencen er hverken sponsoreret, administreret af eller associeret med Facebook.