mandag den 31. oktober 2011

Forandringer

Ja, som I sikkert har kunnet se så er der sket en masse ændringer her på Skrivekrampe.dk.
En af de store er at jeg har lavet en menu med forskellige sider. Blandt andet en reel artikelsektion, en liste over minenovelle-udgivelser, og en side med tilbud omkring skriveundervisning - begge sider vil langsomt blive opdateret med nye udgivelser og tilbud, efterhånden som jeg får styr på det hele.
En stor tak til illustrator og generelt grafisk geni Søren Klok, der også står bag det nye banner, der vil komme online i løbet af mandagen - Det er virkelig værd at kikke længe på ;)
Næste weekend skal jeg til Fantasticon, hvor jeg skal deltage i et panel om hvordan det er at være ung og skrive fantasy. Udover mig vil forfatterne Nicole Boyle Rødtnes, Vibeke Martinsen og Andreas Markert sidde i panelet, så det skal nok blive en god diskussion. Det vil foregå i Valby Kulturhus d. 5. november, og min paneldebat er i tidsrummet 10.00-10.50. Udover den plejer der at være en masse spændende arrangementer og mulighed for at finde ud af hvad der rører sig i det fantastiske miljø i DK.
God skrivelyst
Bjarke