søndag den 5. november 2017

Ses vi på Bogforum?

Jeg glæder mig så meget til Bogforum i år. Ikke nok med at jeg skal se en masse skønne kollegaer og arbejdspartnere, så skal jeg også møde mine dejlige læsere og igen i år skal jeg også på en scene!

Jeg glæder mig så meget til på Lørdag d. 11. november at fortælle om superhelten GHOST! Det sker kl. 12.55 på Den Lille Scene, og det bliver så fedt!


GHOST er mine nyeste bøger, og lidt et hjertebarn. De handler om drengen Danny, der er tyv. Da han får ordre til at bryde ind hos firmaet Staal Industri, får han fingre i en dragt, der er ud over det sædvanlige. En dragt, der kan gøre ham usynlig og giver ham evnen til at gå gennem vægge. Måske er det netop den, han skal bruge for at hjælpe sin far, der sidder fængslet for mord …
Superhelten GHOST er født …


Og det kan jeg ikke vente med at fortælle mere om! Hvem ved, måske teaser jeg også lidt om den kommende bog 3, og om hvordan Alvildas superhelte-univers snart bliver endnu større! Det bliver så fedt.


Jeg håber meget på at se jer! Jeg regner med at blive hængende ved scenen lidt efter også, så har du et spørgsmål til mig, skrivning eller mine bøger så kan vi ses der! Også bare hvis du gerne vil hilse på.

Lørdag d. 11. november kl. 12.55 - Den lille Scene!



God skrivelyst
Bjarke