søndag den 24. september 2017

Konkurrence og en Q&A

Vil du gerne vinde et eksemplar af min roman Standby? Og mere vigtigt, har du et spørgsmål du altid gerne har villet stille mig? Både som forfatter og som del af Skrivekrampe.dk.

Så har du muligheden nu, for både på min instagram og forfatter-facebook holder jeg en konkurrence hvor du kan vinde et eksemplar af Standby. Det eneste du skal gøre er bare at skrive et spørgsmål til mig.

S
pørgsmålene vil senere blive brugt i en Q&A-video eller to, som bl.a. bliver offentliggjort her på Skrivekrampe.dk.


Så hvad venter du på? Skynd dig at gå ind på enten facebook eller instagram og stil mig det spørgsmål, du altid har drømt om at stille mig!


God skrivelyst
Bjarke



PS. Husk også at du inden længe kan opleve mig sammen med forfatter A. SilvestriHerlufsholm Fantasy-messe, hvor vi bl.a. skal tale om Sword & Sorcery-genren og novellesamlinen Mørke Guders templer hvor vi begge er med.

Vi går på scenen: d. 21. oktober på Loftet kl. 10.30, og det kunne være fedt hvis I kikkede forbi.