mandag den 16. december 2019

Skrivekrampe.dk lukker

Jeg lukker Skrivekrampe.dk ned. Det føles så underligt at skrive, men samtidig også helt rigtigt.

I de sidste 10 år har jeg mere eller mindre hver mandag lavet et indlæg om hvordan man bliver bedre til at skrive, hvordan man lever som forfatter, om skrivekonkurrencer og foredrag. Jeg har skrevet om min første udgivelse, om mine år på Forfatterskolen for Børnelitteratur. Ja, vi har været vidt omkring.
Og nu er vi nået til enden.


Jeg nyder stadig at nørde skrive-teknikker og alt muligt andet, men jeg må indse at jeg har fået for travlt med mine bøger. Samtidig er presset med at levere nyt hver mandag blevet stort, da jeg egentlig føler at jeg har været ret godt omkring det meste. Det sidste halve år har føltes lidt gentagende, og dét synes jeg er en skam.

Hvis du stadig gerne vil holde styr på skrive-konkurrencer vil jeg anbefale facebook-siden ”Forfatter deadlines – dk”, hvor et rigtigt fint community hjælper hinanden med at holde styr på de mange konkurrencer.

Angående alle mine indlæg regner jeg ikke med at slette bloggen, så har du et yndlingsindlæg skal du ikke være bange for at det forsvinder. Der vil bare ikke komme nye indlæg fremover.

Så mange tak til alle jer der følger, og også jer der har fulgt. Til jer der skriver, har skrevet eller vil skrive. Jeg ønsker jer det bedste held og lykke med jeres historier, og glæder mig til at følge JER nu.
Tak for 10 fantastiske år med Skrivekrampe.dk

Rigtig god skrivelyst!