mandag den 13. september 2010

Anden anmeldelse af Lyden af Vanvid

gyseren.dk har der siden d. 6. september været en anmeldelse af Lyden af Vanvid.
Blandt andet lyder den endelige vurdering at:

”… antologien holder et godt niveau, og jeg kunne sagtens fremhæve flere af novellerne, som understøttes af Søren Kloks stemningsfulde sort/hvide illustrationer. Selvom man måske ikke er den store Lovecraft fan, kan man sagtens få noget ud af at læse “Lyden af vanvid”, som udover at være en Lovecraft-hyldest også er en fin samling nye danske horrorstemmer.”

- Jette, gyseren.dk

Flere af novellerne i samlingen bliver nævnt, endda ret grundigt, hvilket må være rart for forfatterne. Desværre var det så heller ikke mig i denne omgang. Men sådan kan det gå. Jeg tager mig til takke med at jeg er med i den fine samling af nye danske horror-stemmer!

God skrivelyst
Bjarke