søndag den 23. oktober 2016

Jeg er Frankenstein bliver anmeldt

Jeg er Frankenstein har været ude her i sommeren, og nu hvor vinteren nærmer sig er det på tide at se lidt på de anmeldelser bogen har fået.

Den første anmeldelse var fra Bogrummet, og de skrev blandt andet:

”Romanen er spændende fra start til slut, og derfor læste jeg hele bogen af én omgang, og teen blev kold. Hvis jeg var teenager – eller bare ung – så ville jeg helt sikkert ligge med denne bog under dynen, i sommerhuset eller i selskab med en bidsk undulat som kunne forsvare mig. Let læselig, humoristisk og meget meget fantasifuld.”


At jeg har evnen til ikke kun at gøre min egen, men også andres te kold – det er sgu en ret stor ros i mine øjne!
Og så er det bare nogle lækre ord at få med på vejen – så ved man at man har lavet en god bog.


Fra Bibliotekattens læsning - tjek lige det seje bogmærke ud!
Næste anmeldelse er fra Bibliotekatten, som jeg har fulgt i et godt stykke tid, så det er en anmeldelse, der betyder rigtigt meget for mig! (Så meget at jeg slet ikke går ind i diskussionen om monstret og manden faktisk).

Hun skriver blandt andet:

”Kan man virkelig fortælle en hel action/zombie historie på omkring 70 sider? Det er i hvert fald lykkedes ret godt i Jeg er Frankenstein. Selvom bogen er letlæst og fyldt med (megaawesome) illustrationer, får vi også en hel historie – med referencer til den oprindelige Frankenstein, hvilket jeg er glad for.”

Anika Eibe er en forfatterkollega, der også anmelder bøger. Hun har også haft fat i Jeg er Frankenstein, og skriver:

”Der er fart over feltet i denne ungdomsbog, og man bliver hele tiden drevet videre af den stramt skrevne historie samt af nysgerrighed for at se hvad der så vil ske.”

Sidste anmeldelse er fra en bogtuber, Asta, der i anledning af Halloween og oktober, har kastet sig over min bog. Hun afslutter med de ret lækre ord:

”Jeg kan uden tvivl anbefale den her bog […] Og hvis du er en ny læser der skal i gang med nogle rigtige bøger, så er det her et must read for dig!”

Fedt!

Tak til alle jer anmeldere, der har givet jer i kast med Jeg er Frankenstein! Jeg ser sindssygt glad for jeres mange og pæne ord, det er virkelig dejlig at høre at ens arbejde bliver læst og nydt!

Nu vil jeg igen kaste mig over skrivningen, meget lettere om hjertet, nu hvor jeg ved at min bog er blevet godt modtaget!


God skrivelyst
Bjarke