tirsdag den 10. august 2010

Nu er jeg jo ikke den store taler …

I dag, d. 10. august 2010, er det et år siden at Skrivekrampe postede sit første indlæg. Der er gået 48 indlæg siden jeg i sin tid tænkte, at nu ville jeg da dele min glæde og hvad jeg nu har af viden omkring skrivningen og forfatterlivet.

Jeg burde jo nok finde boller og varm kakao frem! Og dog, der kan også gå lidt for meget børnefødselsdag over den.
Jeg har i stedet valgt at investere i en Green Apple Sparkletini fordi, det lyder spændende. (jeg håber den smager syntetisk, jeg elsker syntetisk frugtsmag!)
Derudover skal der findes en kage, som skal deles med min kæreste og hendes familie. Mhm, kage! Jeg ved endnu ikke hvilken slags det bliver, da jeg er mest til at bestemme mig for den slags på selve dagen.

Jeg har virkelig syntes det er fedt at lave den her blog, og på trods af at der nu er gået et år, så har jeg ikke i sinde at stoppe. Skrivekrampe har både fungeret som et afløb for den viden jeg opsamler, et sted hvor jeg (og andre) kan holde styr på hvilke novellekonkurrencer, der er at finde i øjeblikket, samt bare en måde at komme af med alle de følelser, der nogle gange hober sig op som forfatter.
Men nok om mig, det er jo fødselsdagsbarnet, der er i centrum!

SKÅL! Og må det næste år blive endnu bedre for Skrivekrampe.dk!

God skrivelyst
Bjarke

Og så må I gerne holde øje med avisen Information, hvor jeg er blevet interviewet. Jeg ved endnu ikke hvad dag det bliver bragt, så man må holde øjnene åbne. Men det kommer der meget mere om til den tid!