mandag den 10. maj 2010

forfatterbrunch

I dag var jeg ude til brunch med ungdomsforfatterne Camilla Wandahl og Nicole Boyle Rødtnes for at snakke om det undervisningsforløb vi alle tre skal stå for i sommerferien. Det er en uge i sommerferien hvor Københavns biblioteker inviterer unge til at komme og få skriveundervisning fra os tre forfattere.
Personligt tror jeg det bliver skide skægt! Jeg har før prøvet at undervise i skrivning og jeg elsker det.
Når man skriver gør man sig uvilkårligt en masse tanker om skriveprocesser og litteratur, og det at kunne give disse fifs og tricks videre er bare fantastisk. At blande det med litteraturteori er så bare endnu bedre – ikke nok med at man føler sig som en forfatter, næh, man føler sig som en mesterforfatter! Fed fornemmelse.
Jeg regner med at opdatere noget mere om arrangementet, når der er kommet mere på plads, så I kan sagtens glæde jer til at høre mere om mine undervisningseventyr.
God skrivelyst
Bjarke