mandag den 30. november 2009

Og så lavede jeg ... Og så gjorde jeg ... Og så...

Hektiske dage kan man vidst roligt sige.
Sidste torsdag var jeg inde og se Twillight: New moon, derefter på et tredages skrivekursus til om søndagen, hvor jeg så om mandagen tog til Norge på et lille hyggeligt cruise. Derefter har den bare stået på eksamensstress og opgaveskrivning.
Twillight var ok. Er ikke den vildeste fan af historierne, men kan da godt forstå hvorfor de er så populære blandt unge mennesker. Samtidig er der jo en del fan service i og med at ingen af to mandlige hovedpersoner kan beholde deres trøjer på.
Skrivekurset var arrangeret af HUF og er en årlig ting fra deres side. Dette var tredje år i træk, og jeg kan med stolthed sige at det også er tredje år hvor jeg har været med!
Generelt er det altid en fantastisk oplevelse at være sammen med så mange der deler ens glæde ved skrivningen, og samtidig også høre forfattere og andet godtfolk fortælle om hvordan de selv skriver og lignende. Samtidig bød dette år også på besøg hos både forlaget Høst og Søn og Forfatterforeningen. Rigtigt spændende med lidt insider-viden!
Til sidst skulle jeg så med min kæreste til Norge. Dette var hovedsageligt en getaway-ferie for os begge, men den blev da også brugt til at snakke om skrivning. Det fantastiske ved at komme sammen med en med den samme hobby – man løber aldrig tør for emner at snakke om!

Men i dag skal bare bruges på at skrive tror jeg. For i dag har jeg fri.
God skrivelyst!
Bjarke