mandag den 10. januar 2011

Skrivekrampen på facebook

Ja, så er det sket. Skrivekrampe.dk har fået sin egen facebook-side. Det betyder at du nu kan synes godt om Skrivekrampe.dk, og få blogindlæg serveret via din facebook-profil.

Jeg har længe brugt min egen facebook-profil til at reklamere for min blog, men nu synes jeg det er på tide at bloggen fik sin egen side derinde.
Jeg vil linke til indlæggene hver mandag, hvilket gør at du nu ikke behøver være bange for at glemme at læse et indlæg. De vil simpelthen dukke frem på din facebook-side hver mandag. Smart, ikke?

Udover at linke til mine indlæg vil jeg også prøve at bruge siden til de ideer jeg har, der endnu ikke passer helt ind på bloggen. Hvad det er, må I så vente og se, hehe.

Men nu skal jeg ikke holde jer hen længere, skynd jer ind på Skrivekrampens egen facebook-side!

og husk at synes godt om det!

God skrivelyst
Bjarke