onsdag den 7. april 2010

Her er dit næste indkøb!

I går blev bogen Dødsbørn – skeletter i skabet 1 udgivet på forlaget Facet.
Bogen er skrevet af debutanten Nicole Boyle Rødtnes og er en fantasyhistorie om en verden hvor man er meget bogstavelig når man siger at man har skeletter i skabene.
Handlingen fortælles af den unge hovedperson Davie som skal begynde på sin tvungne læreplads som kloakpasser. Dette fører til flere spændende kapitler med farlige blåslanger under jorden og dødbringende dødsbørn over den!
Er dette nok til at få dig hooked kan jeg også lige vise den her:



Nemlig bog-traileren. At have en trailer for en bog er et relativt nyt fænomen, men ikke desto mindre et genialt et. En lille video-bid (som er lettere at overskue end fx en tekstbid) og straks er man hooked! Det er sgu da genialt! Traileren er også lavet af en efter min mening genial grafik-mand og en god ven af mig: Søren Klok, og jeg håber helst bestemt også at han vil lave noget lige så fedt til min bog når den engang kommer!
Er man stadig ikke helt overbevist om hvorvidt man vil bruge sine sparepenge på bogen kan jeg kun sige at man skulle skamme sig. Personligt har jeg fulgt bogen fra noget nær begyndelsen og op til udgivelsen – en af fordelene ved at dele lejlighed med forfatteren – og ved at dette vil blive en af de bedste bøger du nogensinde har læst! (Altså ind til mine engang kommer ud, men en 2. plads er også pæn, Nicole)
Hvad venter I på? Ud og køb bogen!
god læselyst
Bjarke