mandag den 9. december 2013

Min roman har fået støtte fra Statens Kunstråd

Det der med at jeg snart er roman-forfatter synes jeg har været en overvældende rejse. Først at blive antaget – waw. Der gik flere måneder før jeg rigtigt forstod det. Så har der været hele arbejdet med illustrator, og der siger jeg jer, at se en bog gå fra at være tekst, til også at være billeder, og se hvordan det hele går sammen i en overfed enhed: Det er ubeskriveligt.

Men lige når man så tror at man sidder øverst på bjerget, og det ikke kan blive bedre – hov, så kommer der en Gandalf-ørn og viser en et højere sted: Statens Kunstråd har valgt at støtte produktionen af min bog!

 
Det vil sige at der nu i kolofonen kan stå at bogen har modtaget støtte fra Statens Kunstråd, Jeg er "sådan en af dem" der modtager kunststøtte – yay!

 
Da jeg fik nyheden fandt jeg straks mine solbriller frem, og følte mig lidt rockstar resten af aftenen.

 

God skrivelyst!
Bjarke