mandag den 29. november 2010

En julekalender med action!

Fra den første december af, det vil sige på onsdag, vil du kunne læse min julekalender Banjomusen ganske gratis.

Det er action-historien om den unge Banjomus, Søren, der vil hævne sin døde kæreste, ved at sætte en stopper for den onde gangsterboss, katten Lurifax.

Som du nok kan høre, så er historien bygget over den gamle julesang om Søren Banjomus, bare tilsat et twist med en god blanding af Desperado og Die Hard! (samt nogle andre actionfilm, men det vil jeg ikke afsløre endnu).

Projektet er lavet sammen med tegneren Rikke Hollænder, der har illustreret de fireogtyve kapitler som jeg har skrevet.

Jeg glæder mig rigtigt meget til at se hvordan projektet vil gå, og håber selvfølgelig jeg kan friste jer alle til at følge med i julekalenderen. Det kan gøres på http://www.banjomusen.blogspot.com/
Der er ikke så meget at se endnu, men den skal nok blive klar til første december!

Hvis I er flinke så giver I også lige linket videre til alle jeres venner!

God Skrivelyst og Skilamadinkadoo Mother fucker!
Bjarke